Kızlar selamlar.. Ben şu an tam 20 haftalık hamileyim. Hiç alkol almadım bu zamana kadar. Ama şu an eşimle tatildeyiz ve güzel bir yemek eşlik edecek o yüzden 1 adet bira içmek istiyorum. Önceden de zaten alkol kullanıyordum ama sık değil. Araştırdığım kadarıyla sık bir sekilde tekrarlanmamak kaydıyla içelebilir diyor. Bi daha olmaz zaten. Bir bira içsem sizce?