Gulaciyam12 19+1 haftalığım cinsiyeti erkek hareketlerini hissetmiyorum stres yapıyorum normal mi siz kaçıncı haftalarda hissetiniz??
birannis_ Gulaciyam12 ilk gebelik ise 23 haftaya kadar hissetmemeniz normal benim 2 ci gebeliğim 21 haftada hissetmeye başladım
Ask-bebegim Gulaciyam12 20+5 haftalık hamileyim daha hiç hissetmedim herkes hissetmen lazımdı diyor erkek bebişim daha hareketli olur aslinda diyolar ama hiç hissetmedim henüz normal midir arkadaslar
Kubra2626 İlk gebelikse normal hissetmemeniz. Siz bi de sonra görün sağdan soldan hiç rahat vermeyecek hiç sıkmayın canınızı💙
Ulvana Gulaciyam12 abla tadını çıkart 25 ten sonra yazarsın haa buraya çok hareketli çok sert oluyor diye😁😁 valla 30 geçtim ağrıdan geberiyom bi sertlik var o hareketleride can alıcı yani. Yeterki sağlıkla vakti vaktinde gelsinler 🤲🏻❤️ hareketleri düzelir
mylifeAslan Erken ondan olabilir benim de erkek şu an hiç durmuyor sert tekmeleri olmaya başladı artık gece uykudan bile uyandırıyor babası diyor yatağı sallıyor 😂 hele babası sarıldığı zaman direk eline vuruyor 😂
Pofudukkbulutt Gulaciyam12 ben ilk hamileliğimde 24 de net hissettim 18 de seyirme oluyordu sadece. Sizde hissedersiniz bir kaç haftaya
meltemdrn bende 21 haftalık oldum ıkı gundur bende hıssedıyorum bnde senın gıbı hıssetmedım hıc gece yatarken ve sabah uyandıgımda cok hareketlı oluyor