Kızlar dün sağlık ocağına gidip şeker yüklemesi yaptırdım ama sadece açken ölçtüler. Sabah 9 da ordaydim,kan aldılar sonra eczaneden 75 mg içecek aldım ictim.1 saat boyunca bişey yemeyin dediler. Sonra 1 saat geçti yine gittim kan verdim yine bişey yiyip icmemem söylendi. En son yine gidip son kez kan verdim ve bugün sonuç çıktı 105 yazıyor. Tokluk kan sekerime de bakılması gerekmez miydi? Burdaki çoğu yoruma baktım hem açlığa hem tokluğa bakılmış. Yanlışlık mı yapıldı acaba? Lütfen hemşire, doktor varsa yorum yazsın. Bilip bilmeyen herkes yorum yazınca yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Teşekkür ederim ☺️