Nnazli1996 bende 9+2 haftalığım gerçekten çok şanslısınız hiçbir şekilde ne yemek yapabiliyorum nede giyebiliyorum aşırı iştahsızım ve bulantı sorunum çok 20 aylık oğlum var zorla ona bi çorba yapıyorum kayınvalidem yemek yapıp getiriyor bana saolsun allahtan karşılıklı apartmanlarda oturuyoruz yoksa çok büyük sorun olurdu gerçekten