gulsahklkn Merhaba gebişlerim ve annelerim 💁🏻♀️Sizlere bir sorum olacaktı, yalancı kasılmalar herkeste mutlaka oluyo mu 31+3 olduk henüz kasılmaya dair bişey yaşamadım ayırt edebilir miyim bilmiyorum 😊
Ilosunuz1 gulsahklkn benim 21. Haftadan 24. Haftama kadar yaşadım yalancı sancıyi hatta nstye bile girdim 2 kere doktorumda doğum sancılarin yavaş yavaş başlamış dedi. Daha sonra korktum erken doğar diye hep yattım evde şimdi 27. Haftadayiz sancım olmuyor çok şükür 🙏🏻💙
CemrePektas gulsahklkn 34 35 olunca sancı nasıl birşey diyenlere kitabını yazarsın🙄😂 hele de aktif bir gebe isen yalancı sancın çok oluyor
Esoo06 Ilosunuz1 21 ve 24 arasındaki ağrı kasilmayi tarif edebilir misiniz? Sertleşir sağ sola toplanma tarzı mı yok sa ortada mi nasıl Bi ağrı
Merve-GB gulsahklkn Canım kasıklara giriyor ama yaygın olduğu için mide de hissediyormuşsun gibi oluyor , hafif bıçak saplanması gibi ara ara oluyor ve 1-2 dk geçiyor sola doğru yatış yaparsan eğer daha çabuk geçecektir .
senoski gulsahklkn ben de 38+dayım bence ben de yaşamadım ya da anlayamıyorum ya. Bazen regl ağrısı gibi hafif bişey oluyor ama onun da yalancı sancı olduğunu düşünmüyorum.
gulsahklkn senoski işte o ağrının kasılmanın nasıl bişey olduğunu bilmediğim için bende anlamıycakmışım gibime geliyor 😊
Ulvana gulsahklkn ben şimdi ağrıdan yatiyom Allah herkese sağ salim bebelerine kavuşmak nasip etsin 🤲🏻❤️
Tkdkmk-09 Kızıma hamileyken hiç bir şekilde yalancı sancı kasılma vs yaşamadım direkt doğum sancım başladı ama 37 haftalığım oğluma hamileyim ve yaşıyorum ara ara 😇 Yani her gebelikte olacak diye bir şart yok 🌸
Tkdkmk-09 gulsahklkn Adet sancısı gibi bir ağrı ve pelvis kemiklerim de ayrılıyormuş hissi gibi bir şey hapşırınca bile ağrı yapıyor 🌸
Ilosunuz1 Esoo06 hayır adet sancısı gibi aynı canım seni yürütmüyor o sancı oldugun yerde çömeliyorsun resmen çok kötüydü Allah’ım bı daha yaşatmasın haftam erkendi diye çok korkmuştum ama atlattım çok şükür