Merhaba güzel annelerim, doğumunuz inşallah çok kolay geçer. Tüm dualarım sizinle 🩷
Ankara’da yaşıyorum. Doğumum Özel Ortadoğu Hastanesinde gerçekleşti. Doktorum, hemşirelerim, orada çalışan görevli ablalar çok çok iyilerdi ♥️🥰
Önce bana iyi gelenlerle başlayım;
- Haftadan itibaren her gün 7 hurma, 2-3 dilim ananas, 2-3 bardak ahududu yaprağı çayı içtim. 37. Haftada suyum azdı, 39. Haftanın olması gereken suyu kadarmış. 38. Haftada yine azdı bu sebepten doktor biraz daha bekleyelim artmazsa doğuma alırız dedi. 39. Haftada gittim hala azdı ve doktor 39+4’te (6 Şubat) pazartesiye kadar gelmezse seni doğuma alacağım dedi ama normal doğum yapmayı çok istiyordum.
5 Şubat Pazar saat öğlen 10:30’da birden sancı girmeye başladı, süre tuttum 5 dakika da 1 geliyor. Doktora yazmadım evde sancılarımı çekmeye başladım. Saat 12:00’de nişanım (kan) geldi. Doktoruma yazdım, hastaneye gitmem gerektiğini söyledi. Duşumu aldım hazırlandım saat 14:00’da hastaneye gittim. Nst çekildi sancılarım düşük çıkıyor ama ben 5 dakikada bir hissediyorum. Hemşirem açıklığımı kontrol etti, 3 cm açılmam vardı. Doktorla konuştu suni sancı vermeyeceklerini, 6 şubat sabah 08:00’a kadar doğmazsa suni sancı vereceklerini söyledi. İstersen pilates topu isteyebilirsin görevlilerden dedi. Hemşire 3 saate bir açıklığımı kontrol etti ve nst’ye bağladı. Akşam saat 9’a kadar sancılarımı çektim ve açıklığım hala 3 cm’di, görevliden pilates topunu istedim, üzerinde dairesel hareketler yaptım. Saat gece 12’de açılmam 8-9 cm’di (bence pilates topu sayesinde oldu, çünkü o süreye kadar squat yaptım, yengeç yürüyüşü yaptım, merdiven inip çıktım açılmam 3 cm’di) hemşire hemen doktoru arıyorum dedi. Artık halim kalmamıştı. Saat 12 de doktorum geldi, ıkınmamı istedi ıkındım ve bebeğimi artık hissediyordum gelmek üzereydi, hemen ameliyathaneye aldı, çatala oturmadan biraz hareket yaptırdı, ıkındım. Sonra çatala yattım, ıkındım hemşire karnıma bastırıyor tüm gücüyle artık ıkınacak gücüm kalmamıştı çünkü, 2 kere bastırdı bende ıkınmaya devam ettim ve 6 Şubat 2023 saat 01:10’da meleğim Bilge’m 👼🏻 kucağımdaydı. Rabbim herkese bu güzel duyguyu yaşatsın 🙏
Biz 5 ayımızı geride bıraktık bile 👼🏻🥰