Lina-47 Sevda_ege Ya Vala bende 37 nci haftada dgum yapmak istycem sanrm heryerim cok agriyo bide artik yukum cok agir geliyo zaten normlde doktor 38de gelmemi istemisti ama ara ara sancimda oluyo kendmi daha fazla riske atmak istemiyorum 🥹
Lina-47 Sevda_ege Evet vala cok hemde zor oluyo cocuklarla bide inanilmz zor Allah hepimiz in yardmcisi olsun Insllah🤲🏻
zuleyhaacarr_1 yarin 37+1 im sezaryenim var tansiyondan kaynaklı havalarda 40 derece artk kendimide bebegimide riske atmak istemiyorum tansiyonum oynuyor kış olsa müsade etmezdim 3000 gr dan fazlaydi usgde ama dogunca kac olur bilmiyorum
Hilal8716 20 temmuzda 37+0 da sezeryan olacağım gebelik şekeri ve tansiyonu var 35+4 te 2900 gr ölçülmüştü
siineem Kızım 37+0 da doğdu 2910 gr solunum sıkıntısı sebebiyle bi hafta küvezde kaldı Allah’a şükür şimdi 3 buçuk yaşında hiç bir sıkıntımız yok
Lina-47 Sali gunu kntrolum var bakalm hangi gun vercekler bana 🤲🏻Allah herkesi bir sancida kurtarsin 🥰