Kızlar 2. Cocuguma 6 haftalık hamileyim, Bugun ilk ultrasons gittim girer girmez hiç iyi şeyler söylemedi kalbi durmuş Bi haftadır dedi pazartesi tekrar bakacak ona göre yol izleyecez ama duyunca cok kötü oldum aglama krizine girdim ama sonra sakinledim allahtan ümit kesilmez diye dua ediyorum sizde böyle durum yasandı mı Ne zaman kalbini duydunuz benim gibi yasayan oldumu nolur yazın! 😢😢