Madeinpelin Kızlar 32. Haftadayım 62 yle hamile kaldım şu an 70 kiloyum 20. Haftalarda abartısız ıkı günde ıkı kılo alıyordum ama bir anda durdu kilo almam. Hani yaklaşık son bir aydır hiç kilo almıyorum sizce normal mi ? Bebeğin kilosu iyiymiş ama çok şükür. Bundan sonra mı alırım acaba 8. Aya gireceğim ya da girdim sanırsam
Bebiskosuu Madeinpelin bu da her şey gibi çok kişisel kimi başında alıyor kimi ortasında kimi sonunda. Kişiden kişiye çooook değişiyor bi normali yok yani ☺️Ama genelde sonunda biraz daha alındığı söyleniyor
EHAD Madeinpelin merhaba, ben de 32+5 deyim ve yaklaşık 1 aydır kilo almıyorum. Hatta son hafta 1 kg zayıflamışım. Kontrolde bir sıkıntı yok bebeişin kilo almasında fakat yine de endişeleniyor insan
Tugraseda Madeinpelin ben daha 3. Trimester döneminin başında olduğum için yorum yapamıycam. 4. Aya kadar hiç kilo almadm. Şuan 28+4 deyim toplam 5 kilo almıs görünüyorum
Madeinpelin EHAD ya demek ki normal mi acaba 8 den sonra ödem filan da oluyorsa şişer miyiz acaba 😞 ben ilk zamanlar diyordum bu gidişle 30 kilo alacağım heralde doğuma kadar ama bir anda durdu bilemeyeceğim 🤷♀️
Madeinpelin Tugraseda 30 haftaya kadar iyi kilo alınıyor bence ondan sonra duruyor sanırsam ben de çok aldım o haftalarda
Melekayyildiz 13+2de 6 kilo almışım, tatliyla hiç aram yok. Homili gırtlak yiyen biriside değilim ama neden böyle hızlı kilo aldim anlamadim 😵💫 şimdiden ayakta on dakika dursam ayaklarım şişiyor ve ağrı yapıyor. Sanırım değerlerime baktirmam lazim 🥺
Madeinpelin Melekayyildiz aşerme dönemleri ondandır bence moralini bozma 20 den sonra daha yavaş ilerlersin belki ben de çok yemiştim ilk zamanlar
Melekayyildiz Madeinpelin ayy inşallah yavaşlar kilo alımım, bebeğe yarasa bişey değil de aldığım kilo yanıma kâr kalmasa bari😑😂
Madeinpelin Yok ya çocuğa da geçiyordur midesi küçük ya su an çoğu bize geliyor ondan ilk zamanlar daha çok kilo alıyoruz bence büyüdükçe o daha çok alır inşallah ☺️
Sagliklagelkucugum Gebeliği ögrenince sigarayı bırakan annişler hele bir de mide bulantısı yaşamadıysa o iştahla en çok ilk 3 ay alır diyorum benim öyle oldu 😂 bebek kaynaklı değil tabi. 3.trimesterde benim kilo alımım komple durdu sayılır bunun da sıcaklar kaynaklı olduğunu düşünüyorum
Madeinpelin Sagliklagelkucugum benim de öyle eskisi gibi çok yemiyoruz ama herkes son aylarda aşırı iştah açılıyor diyor bilmem ki
Gmzeakky Ben 48 kilo ile hamile kaldim suan 35. Haftadaki toplam 12 kilo almışım. Ama başta çok zayıf olduğum için herkes normal karşılıyo. En çok kiloyu 2.trimestirin sonlarına doğru ve 3. Trimestir başında aldım ve şuan biraz odemde var elim ayağım sisiyo
Onbeskasim Valla ben de başlarda çok kilo aldım her şey yedik kilo aldıracak ama öğrendim ki bebek beş ve altıncı ayına kadar kilo almaz mis yediklerimizden 😒😒yediklerim bana kilo olarak kaldı. 68 ile hamile olduğumu öğrendim. Şuan 83 um bir buçuk aydır bu şekilde kilom almıyorum hiç ama bebeğim kilo alıyor bende anlamadım nasıl bir şey bu 🤣Yine yemeye devam ediyorum başlardaki gibi ama ben kilo almıyorum şuan kizim alıyor anlamadım nasıl birşey 🤣bazen tuz tüketiminde aşırıya kaçınca 86 85 oluyorum ama odemlerim gidince yine bakiyorum 83 olmuşum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤣🤣
Madeinpelin Onbeskasim dediğin bence de mantıklı başta biz alıyoruz sonra zamanla yediklerimiz bebeği besliyor bizi çok etkilemiyor olabilir diyorum ama bakalım 8. Aya gireceğim sabit mi kalacak şişecek miyim 🥹