Minik_2 Arkadaşlar bir soru soracaktim sizlere .ben ilk dogumumu 7 sene önce yaptım sezaryenle .şimdi 4 hafta sonra doğumum olacak tekrar nasip olursa .ilkinde 1 cm açılma ile yattım ama 20 saat hemen hemen suni sancı çekmeme rağmen açılma olmadı en fazla 2.5. 3 cm oldu . Doktor sezaryene almıştı daha fazla yormayalim bebeği diye .ilkinde açılma olmadı ya ikincide de mi acilma olmaz onu soracaktım .gerci yaşadığım şehirdeki doktorum en az 10 sene olması lazım dedi riske atamam dedi ama ben acaba açılması olan oldu mu diye sormak istedim yaşayan varsa tabi .teşekkürler şimdiden. 🙏🏻
zeynozey Minik_2 10 yıl mııı😨 13 ay arayla ssvd yaparım dedi doktorum, sancın açılman olursa normal olur dedi.
CemrePektas Minik_2 benim 3.5 sene var, çatı muayenesi olucam 1 2 haftaya. Uygunsa ki genelde uygun oıuyor dedi, normali deneriz dedi. Umarım olur. İlki sezaryen, bu da ssvd olsa ne güzel olur😂
Mrsceyms Minik_2 bende ssvd yapacagim allah izin verir de bir aksilik cikmazsa. İlk dogumumla arasinda 7 yil var. Ssvd cok istedim tekrar sezaryen olmak istemiyorum. İlkinde keyfi bir sezaryen oldugum icin doktor normali kabul etti. Her dogum kadar riski var ama bir cok doktor korkutuyor insani yapamam diyor. Benim doktorum kabul etti cok şükür. Dogumumu bekliyorum suanda son 18 gun insallah bekletmez cok☺️☺️☺️
Brlsltn Minik_2 Teyzemin kızı Ssvd doğum yaptı. ilk doğumundan 22 ay geçmişti. Pendik Medipolde Aytekin hanım yaptı gayet memnun kaldı
Minik_2 zeynozey öyle dedi uğraşmak istemediginden diye düşünüyorum.askinda ağrı esigim yüksek ama açılma olmadı nedense
zeynozey Minik_2 bencede doktor hiç risk almak istememiş😅 ilkin gibi olmaya bilir. Her bebek başka her doğum başka. Bebeğiniz içinde sizin içinde en güzel doğum olsun 🤲🏻🫶🏻
alitalia zeynozey hangi hastane ve doktor acaba bunu diyen? Ben henüz doktorumla görüşmedim bu konuyu ama ssvd istiyorum benim de 4 yılı geçmiş olacak
zeynozey alitalia avrupa yakasından Nehir Bayram var (14 ay arayla ssvd yaptırdığı hastası var) anadolu yakasında (benim gittiğim) Kadriye Şener var. Özel muayenehanesi var anlaşmalı hastanelerde doğum yaptırıyor.
CemrePektas Minik_2 amin inşallah hepimizin. Ama devlette istemiyorlar ssvd yapmak, özelde bile serbest ebe tut diyor doktor. Kattaki ebe ve hemşireler emanet edemem seni diyor 🙄 o yüzden 25 30 bine maaal oluyor
alitalia zeynozey nehir bayramı duydum aslında ama oraya gidemem bana uzak kalıyor. Eğer doktorum desteklerse ben ebe cavide ile anlaşmayı düşünüyorum .
Minik_2 CemrePektas ilk dogumum ankarada özelde oldu onlar da szaryen yaptılar ellerinden geleni yaptılar haklarını yemiyeyim açılma olmayinca ne desinler . sansimdan mıdır nedir 😊okadr para vermeye gerek varmı bu zamnda bilmiyrum .hamileliğimn başında ozeldeydim devlete iyi ilgilenen doktor geldiğini duyunca oraya geçtim .ben ne kadar istesemde bazen şans olmuyor .Ankara’daki doktrm bu kadar acıya iyi dayndin sesin çıkmadı demişti kısmet bakalım .sadece açılma bunda da mı olmaz acaba diye merak ettim
Mrvedmrhan Benimde suan 40 gunum kaldi ilkim normal ikinci seseryan ucuncuyude insallah normal yapicam 🎉 İkinciyle ucuncu arasinda 23 ay olmus oluyor . Bence akisina birakmak lazim her gebelik farkli oldugu gibi dogumda farklidir Rabbim ne yazdiysa o olur bebegin anne karninda sagligi ve suyu yerindeyse ve baska bir sorun yoksa normal dogum 🎉 Sancida 30 haftadan sonra ufak kasilmalarla kendini belli ediyor ve doktor yonunden sansliysaniz bazi pelvik hareketlerle acilmanizi kolaylastirabilirsiniz tamamen size bagli .
Mrsceyms Mrvedmrhan bir normal dogum varsa araya sezaryen girse de normal yapabiliyorsunuz. Vucudunuz dogumu biliyor acilmaniz falan daha kolay olur. Allah yardımcımiz olsun cümleten 🙏🏻😌😌
Minik_2 Mrvedmrhan ilk hamileligimde bana nasıl hamilesin hareketlisin bu kadar diye söylüyorlardı otrdugumuz yerde asansör olmayınca günde kaç kere inip çıktığını bilmezdim.hareketsiz kalmadım yapım müsait değil zaten ama nasip canım zorlamadim zaten .elimden geleni yapınca kısmet dedim artik
Goncadgy Brlsltn Siz neden postlarda sadece Aytekin hoca ile ilgili yorum yapıyorsunuz? bi postta ablanız bi postta yengeniz bi postta komsunuzu örnek vermişsiniz herkes aynı doktora mı gitti çevrenizde?
zeynozey alitalia duymadım hiç🥴 yakında Nehir hocayla doğum yapacak bi arkadaşım var ssvd yapacak oda 4 yıl arayla 🫶🏻🤲🏻