Fik canım özel hastaneyse genelde böyle ben bugün 31+3 um gittim devlet takipliyim beni nstye bağladı seni birdahaki gidişinde bağlar bana bir ay sonra gel ameliyat gününü al dedi her doktor özellikle özel ve devlet fark ediyor ama bana göre 30 dan sonra iki haftada bir cagirmasi lazım yani bir ay çok uzun 30 dan sonra