Nimet72duran Merhaba kizlar benim durumumda olan varmı acaba kızım 1 yaş 2 aylık bende 3 aylık hamileyim hala emziriyorm sıkıntı olurmu acaba
Mtubaaa Nimet72duran bende kazayla hamile kaldım eşim korunuyordu prezervatif ile bebeğim 14 aylık 5 +6 günlük hamileyim emziriyorum hala
Aysnrhner Bende bebegım 1 yasında ıken hamıle kaldım dıger bebegım emmeyı bırakmadı bır sorunda yasamadım 6 bucuk aylık olana kadar emzırdım