Ayyy kızlar psikolojim çok bozuldu gerçekten. İnsanlar yok çilek yediysen çocuk şöyle olur ciğere dokunduysan şöyle olur diye diye mafettiler beni . hergün ağlıyorum resmen 😥 ikisini de yedim dokundum . 40 haftalığım şuan bebeğim nasıl doğacak diye düşünmekten uyuyamıyorum 😔