merhaba kızlar 7+4 deyim pek bi belirtim yoktu sadece göğüs hassasiyetim ve bazen mide ağrım oluyordu ama bugün hic biri yok tedirgin oldum kontrolüme daha 1 hafta var daha önce iki kez gebelik kaybı yaşadım .benim gibi olup gebeliği sağlıklı ilerleyen oldu mu