Bulute benim de bugün çıktı, idrarda enfeksiyon. Ama hic sikayetim yok idrarda yanma yok deyince o zaman akıntın var mı o bulasmıs o cıkmıstır dedi. Evet var dedim. O zaman vajinitin var. İlk 12 hafta ilac kullanma. Sonra gel fitil vereyim dedi. Simdi ben de doğal bir seyler arıyordum sirkeli su gibi.