alparslan-2023 Kızlar ekim de doğumum ama ben kasım da doğurmak istiyorum 24+2 ekim tarihini sevmiyorum 1 kasım olsa bile razıyım😂🙃
Tugcecan26 alparslan-2023 napalım bacım içinde tutacak değilsin ya 😅 şaka bi yana normal olursa 40 veya 41. Haftada doğarsa bi ihtimal kasımı yakalayabilirsiniz 😂