Sevgii27 çalışabilir raporu alacaksanız yıllık izinde olmanızın bir sakıncası yok zaten sisteme çalışabilir olarak düşeceği için, çalışamaz alacak olursanızda yıllık izniniz yarıda kesilip raporunuz baslar kalan yıllık ızınlerınızı daha sonra kullanırsınız yada işten cıkacaksanız ucretını alırsınız