Merhaba hanımlar 36+3 olduk bugün. Artık hem havaların sıcaklığından hem ödem ve varisten hemde bebişin iyice büyümesinden dolayı çok zorlanmaya basladim. Devlet hastanesi takipliyim bugün muayenem vardı. Normalde hafif kasılmalarim sancılarım var azar azar ama nst de çıkmadı. Normal doğum görünüyor şimdilik zaten haftaya pazartesi de çatı muayenem var. Orda daha net belli olacak doğum şekli ama ben şunu merak ediyorum çatı muayenesinden sonra normalde olsa doğumun ne zaman olacagi belli oluyor mu ve platesle hurmaya çatı muayenesinden önce başlasam olur mu ? Fikri olan cevap verirse sevinirim.