Alyamomm zeynnepppp benim de 13 üç gün önce erken test yaptım negatif çıktı yapmak gelmedi artık içimden inşallah vardır isteyen herkese nasip olsun
zeynnepppp Ucankus Rabbim kucaklarimizi bos birakmasin🤲 Benimde yarin adet ama test yapmadim hala meraktan ölücem ama:))