Kızlar 30+2 hamileyim 4 gün once mukus gelmeye basldı dün doktoruma geldım yatıs verdı ciger geliştirici ıgne yapıldı 2 doz erken dogum olur dıye bebiş 1800 gram kilosu guxel 1 hafta önde gidiyoruz ama daha cok kücük bişey olucak diye korkuyorum benım gbı olan varmı aranızda ☹️