Ceyooooo 27 haftalik hamileyim rahim agzi uzunluğu 8 mm ölçüldü doktor 1 hafta içinde dogum olabilcegini soyluyo böyle olup düzelen varmi
Drftm Ceyooooo durup dururken mi oldu canım şikayetin neydi ne için gittin ağrın oldumu ?? Ya da önce ki değerin kaçtı Çoook geçmiş olsun Allah çocuğunu bağışlasın inşallah 🙏🏻
Aysenur_4215 Ceyooooo hiç korkma allaha bırak 23 haftada 12 mm le yatış verdi 3 5 güne doğar demişlerdi ama şuan 37 haftalık olduk stres yapma wc harici kalkma ilaçları düzenli kullan bide bol su inşallah sağ salim kavuşun
Ceyooooo Drftm kanamam vardı ama şuan hiç biseyim yok kendimi de normal hissediyorum bazıları 30 35 kadar dayandini soyluyo burda her bir doktor farklı soyluyo piskoleji fln birakmiolar
Sara-2007 Ceyooooo baska doktor bulun Oyle seymi olur sakin vazgecmeyin.okadar gelmissimiz herşey yolunda cok fazla haraket olursa aniden boyle kisalabiliuot kensimden biliyorum
Sevidmn Ceyooooo benim 24te serklaj yapildi ama riskliydi seninki dahada riski olabilir artik ya cok iyi bir doktorun yapmasi laizm yada boyle devam eder
Sevidmn Alizee benim 1.5mm inmisti hunilesmede vardi hatta serklajdan sonra suyum geldi 38. Haftamda dogum yaptim benim bebis resmen bir mucize oldu 😊 suan 57 gunluguz
Sara-2007 Ceyooooo o olcuyle hic kipirdamadan yatsaniz hastanede 30-32ye gidebilirsiniz ben burdada cok okudum ve duydum yalnizca tuvalete kalkin Progesderon iyne ve maqneziyum icin Suyunuz gelmiyorsa doktor neden dogum olacak dediki
AysegullM Ceyooooo çok geçmiş olsun serklaj yapılamadığı haftalar sanırım. Bana pesser takmayı önermişlerdi bir araştırın isterseniz. Pesser için hafta sıkıntısı olmuyor diye araştırmıştım ben