37+4 // Dün akşam yaklaşık 2-3 saat bebeğim çok hareketliydi onun hareketleri canımı yakıyor sandım, bu sabah nst ye girdim sancım düzensiz 80 çıktı üstelik bebeğim hareketsizken. Dün akşam girsem 100’ün üstünde olurdu herhalde. Doktorum bi hafta içinde doğurabilirsin dedi bebekte kanala girmiş. İşin garibi nst 80 olduğunda karnımda hafif bi hareketlenmeden başka birşey hissetmedim. 🤧😵💫