Happymom54 Kızlar ben 6.haftadayım daha yeni ikiz olduğunu öğrendik önceki hafta kalp atışı yok kürtaj yapıcaz denmişti ikizlerde kalp atışını ne zaman duydunuz
Bebegim3444 Happymom54 benmde bugun tam 6. Haftam ve ikiz oldugunu ogrendim 🥰 kalp atışları var görüyorum ama 10 gun snra gel dinleyelim dedi. Zaten araştırıldığım kadariyla suan erkenmis duymak icin 7 8 9 haftalarda duyuluyormuş.
umaydurununannesi Happymom54 hayır gıtmedım sadece saglık ocagında kan verdım hamıle mıyım dıye o kadar oncesınde gıtmek ınsanı cok fazla gerıyyo bazı arkadaslarıma alalım kalp atısı yok vs dedıler o yuzden tercıh etmedım
Happymom54 Bebegim3444 çok sevindim sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşalalh ❤️ Bende duyarım haftaya inşallah
Esranur049_ Bende ikiz bekliyorum 8 haftalıkken gittim birinin kalp atışı yok 2 hafta sonra gel dedi bugün 9 haftalığım kahverengi lekelenme görüyorum 🥺
Happymom54 Esranur049_ benimde bitsnesi durmuş olablir dedi bi hafta nasıl beklicem bilmiyorum inşallah ikimizde güzel haberler alırız ❤️
Tup-brey81 Esranur049_ benimde ikiz 7+1 ve 5+2 kalp atıslarını duymadık ama geriden gelen için lekelenmem oldugundan düşebilir dedi bu cumartesi gidicem kaybetmekten cok korkuyorum lekelenmemde devaö ediyor iğneleri kullanmama ragmen
Esranur049_ Happymom54 inşallah ya ben dün geceden beri sancı çekiyorum kanamam var hastaneye gidiyorum dua edin🥺