Arkadaslar 31. Haftadayim muayeneden ciktim cocugun kafa ölcüsü 34 haftalik cikti doktor perinatolojiye yönlendirdi bir sorun olmayabilir fakat yinede baktiralim dedi bu durumu yasayanlar var mi bi sikinti cikar mi tedirgin oldum biraz yardimci olabilir misiniz