Kızlaar Merhaba ,
Kısa süre önce aramızdaki kavgalardan dolayı ben bi hocayla iletişime geçmiştim oda nazar ve göz olduğunu söylemişti 7 gün boyunca dualar okudum biraz düzelmiştik ara ara oluyor ama artık normal buluyorum , dün eşimin banyo havlusu kayboldu evde bulamamam imkansız her yere baktım yok bir gün önce yıkamıştım dolaba kaldırmıştım ordan almış alırken benim havlumu bile bozmuştu bende kızmıştım hatta düzgün al diye . Dün sordu akşam eve geldiğinde bende çocuk odasına baktım çamaşırlıkta mı diye yok balkonda da yoktu yani asıp asmadığını da bilmiyor kaybolması beni korkuttu …. Sizce ?