-Annem Kizlar iki üç gündür sabahları kalktığımda bileklerim ve parmaklarım kasılmış şekilde uyanıyorum bir müddet öylece kalıyor . Hatta bu sabah alarmı kapatırken bile zorlandım neden olur acaba böyle olan var mii ??
ilgihazaal -Annem bende de var bir aydır elimin üstüne yattım sandım ama geçmeyince anladım hamilelikten dolayı ödem tutuyor insanın kemikleri el ağrıyor 🤪
semaa_ -Annem kaç haftalık hamilesiniz benimde yaklaşık 3 haftadır var doktora sordum ödemden sinir sıkışması oluyor normal dedi
Sevgi1985 -Annem kalpal tünel sendromu deniyor eğer öyle birşey değilse magnezyum eksikliği yapıyormuş
Mediha99 -Annem aynen öyle canım parmaklarımın boğumları falan şişti ağrı var kaptıp açamıyorum birşey tutamıyorum yüzüklerimi çıkardım yani ağrıtmaya başladı 😢
-Annem ilgihazaal ay ilk başta bende öyle sanmıştım dedim heralde elimin üzerine yattım ama baktım öyle degill🥺
-Annem Sevgi1985 Bugün sağlık ocağına ilaç yazdirmaya gitrim bir sorayım dedim. Kadın doğuma git dedi tahminen magnezyum eksikliği olabilir ,eğer öyleyse ilaç başlanır dedi
semaa_ -Annem erken başlamış sizde ama normal ödem olması tabi olmaması için bazı şeyler var yapmak gerekiyormuş inşallah bir an önce geçer 🤲🏻
Sinemeknci Benim de 1 2 haftadır kollarım uyuşuyor parmaklarım ağrıyor ama normal ödem olduğu için ellerim biraz şişti o da ağrı yapmaya başladı ama ben 37. Haftadayım
siyabe -Annem ben hamileliğim boyunca o acıyı çektim berbat bir sancı carpal tünel sendromu doğum yaptım geçti şükür