Secilasya hiçbirini almadım😅 gebelik eğitimine gittim, ebeler bunların hiç birine gerek olmadığını söyledi. Bebeğe doktor reflü teşhisi koymadıkça reflü yatağına gerek yok dedi. Düz kafa yastığıda para tuzağı dedi. Bebek bedeni düz yani sırt üstü yatacak kafası bazen sağa bazen sola çevirerek uyutmak lazım bu yeterli olur dedi. Babynest çantalı olanlardan almayı düşünüyorum, anneme kayınvalideme gidince kullanabilmek için. Ama henüz almadım çokta zam gelmiş😭😭 emzik kullandırmak istemiyorum inşallah gerek kalmaz, çok gerek kalırsa en yakın eczaneden alırım. Biberonda almadım emzirmek sonuna kadar hedefim🥲 aksi durum olursa en yakın eczane iş görür gene😅. Bende de anneyanı var chicco next2 me. Onun yatağıda bana ince geldi ama annem yeterli bence dedi o yüzden extra bişey düşünmedim:)