Kızlar merhaba
Ya ben 12+4 3.ayımda gebeyim.
Dünden beri belimin sağına da soluna da ara ara ağrı saplanıyor iğne batıyor bazen . Yaşayan var mı ? Nette düşük belirtisi filan yazıyor korkmaya başladım başka bi sıkıntım yok . Doktora da daha 2 gün önce gittik herşey normaldi ama Yinede korkmaya başladım . Şimdiden herkese teşekkür ederim.