Son zamanlarda bakıyorum da ikili test sonuçları ne kadar çok orta yada Yüksel riskli çıkıyor. Ki bende onlardan biriyim. İçimde ne öyle bir şüphe var ne bir şey ama test sonuçta kafayı kurcalıyor… doktorum ultrason da bir sorun görmedi. Size tavsiyem detaylı bir ultrason orada ense kalınlığı, burun kemiği vs bakılıyor tabi ki sonuç normal çıkarsa da yine de aklımızda şüphe olacak, bunun içinde fetal DNA testi yapılıyor kan alınarak yine onu yaptırmanız ki bu test özel bir test genelde özel hastaneler yada muayene doktorları anlaşmalı olabiliyor firmalarda riski olmayan bir test eğer sonuç onda da riski çıkarsa son çare Amniyosentez… hatta hastahaneler de perinatoloji bölümü var yada genetik bölümü oralarıda araştırıp sorun derim bu tür işlemler için.