Nur92 kesinlikle baslaaa 12 kasımda doğum yaptım çocuğum ilk emiste kan oturdu gögüslerime zeytinyağı da hamileyken sürüyordum . 15 günlük oldu yavrum hep biberonla verdim 2 gündür yavaş yavaş emzirmeye başladım. Dünyanın en güzel duygusu bi anda kabusun oluyor acı çekmekten. En istediğim şeydi bebegimi emzirmek. O yüzden herkese söylüyorum ne varsa öncesinde kullanın bana diyen olmadi