Evpe esnyz14 sen kaçınca haftadasın cnm iğne vuruldun mu. Yani hiç ihtimalim yoksa açıkçası çatı muanesine falan girmeyi düşünmüyorum
esnyz14 Evpe Yok vurulmadım iğne. 34. Haftadayız, acile gittiğimde suyun sınırda şimdilik bir sorun yok ama takip gerektiriyor dediler. O yüzden bilgim olsun diye merak ettim siz böyle bir post açınca. Sağlıkla kavuşalım inşallah:)
Tunahan_rumeysa16 Benim azdı iki kere ciğer geliştirici vuruldum ve 35+5 iken kendi sancımla normal ikinci doğumumu 7 ay önce gerçekleşyirdim :)