Pandolika bende de öyleydi hangi göğsüme doğru yatsam sırılsıklam olurdum dikkat edin süt ateşi olmayın çünkü ben oldum ve çok ağrılı bir süreç. doğumdan sonra oluyor süt ateşi bebeğin ihtiyacından fazlasını salgılayıp gögsünüzde biriktikleri için şişiyorlar ve dokunsanız acıyor. Ateşiniz yükseliyor. Tek çözümü göğüslerinizi sağmak hastanede öyle yapıyorlar.