mybaby4 Dyakut sana çoğu kişi erkek demiş ama kiz çıkmış. Bana da çoğu kişi kiz diyir ama doktor yüzde 80 erkek dedi. İnşallah erkektir 😍
Alif63 Dyakut benimkini de bildiler hatta inanamadım önce taa ki 2 doktor diyene kadar benim ki de kız🥰
Dyakut Bsrblr 19 haftalikken bugün öğrendim arkadaşlarda 13 haftallikken ultrason resimlerle kız demişlerdi 🥰
Dyakut mybaby4 evet çoğunluk erkek diyordu :) Allah gönlünüze göre versin inşallah sağlıklı olsun 🙏❤️
Dyakut mybaby4 1 buçuk ay önce 13 haftalikken %60 70 kıza benziyor dedi bugün gittim kessin net kız dedi 🥰