Veiremvedat1 Ya 20. Hafta da hala karın ve bel ağrısı yaşayan var mı? Doktorum bebeğin aşağıda olduğunu söyledi. Korkuyorum biraz.
Meeryem Merhaba gecmis olsun benimde agrilarim bazen oluyor doktorum bebegin gelistigi ve yerlestigi icin olur demisti 21 haftadayim ayakta kalmayin ayaginizi yuksek bi sekilde tutun ve uzanin cok ayakta kalmakta bel sirt agrisi yapiyor