Kızlar sancıyla yatışım yapıldı 3 gün takip edildim 3.gün bebegimin kalp atışında düşme olduğu için sezeryana alındım bebeğimi göremeden küveze gönderdiler solunum sıkıntısı olduğu için tahmini ne kadar kalır basindan geçenler yardım edebilirmi 2.günüm bugün süt sağıuorum yarım saatte 3 4 damla cikiyor arttırmak icın neler önerirsiniz dualarınızi bekliyorum rabbim doğum yapan annenleri bebeklerine hemen kavuşmayı nasip etsin