gulcee1 14+6 da doktorum daha kesin belli olmaz dedi ama erkek gibi duruyor muhtemelen erkek dedi . Bu zamana kadar belirtilerim ve hissettiğim kızdı sizce yanılma payı olabilir mi bu haftalarda veya başka doktora gitsem mi
Aysee1123 gulcee1 Belirtiyle alakası olmuyor. Haftanız erken değil detaylınızada daha 6-7 hafta var. 2 hafta sonra falan kontrole gidin isterseniz aynı veya farklı doktora netleşir o zamana kadar iyice
Melisct94 gulcee1 12 de %90 erkek gibi dedi 15 de kesin kız dedi kordonmuş dedi 2 gün sonra gidicez bakalım değişcekmi aynı mı kalıcak 🙊 yanılma payı her zaman var 😊
minikmucizeemaak gulcee1 Bence öğrenebileceğiniz bi hafta, benim 15+0 da yani sizle 1 gün var arada kesinleşti oğlum olacağı