Emel14- Bugün 16.haftamda doktorum rahim ağzı uzunluğunun 26mm olduğunu söyledi sınırdaymış varmı içinizde bu durumu yaşayan endişelendim baya
Alizee Emel14- benim de 20ci haftadayım. Şimdilik rahim ağzı az değil ama hunileşme gördü. Oysa ki her gece progestan fitil kullanıyorum. Hunileşmeden dolayı fitili sabah akşam takmamı söyledi. Cuma günü dr gideceğim. Belki dikiş atıldı.
Zelihaa1409 Emel14- 30 mm nin alti kısa sayiliyo benim 13 haftada 29 30 mmydi hemen serklaj atıldı.Benm rahmim kalp şeklinde dar oyzden en baştan belliydi rahm agzinin düşük olacağı,ona göre takip edildi.İlerde dahada düşmesin dye önlem amaçlı yapıldı.Şuan bende 16 haftadaym rahm ağzı 35 mm denildi.Bence serklaj yapılsın sanada riskte atma.
Betbet3434 Emel14- tamamen aynı durumu yaşadım ve çok endişendim. O kadar iyi anlıyorum ki sizi 21. Haftaya kadar yattım bayramda dahi memlekete gitmem yasaktı bir de progestan kullandım günde 2 kez ve şu an düzeldi kasılma varmış beb hissetmiyordum ama doktor görmüştü hepsi geçti… 22 yi atlatmak kritik. Lütfen çok dikkat edin bebeklerimiz çok güçlü mutlaka tutunmak için ellerinden geleni yapıyor bize düşense istirahat
Emel14- Zelihaa1409 yarın tekrar kendi doktoruma gideceğim bakalım endişenliğim kadar riskliymiş umarım yapılır
AlpEmir Benimki de 14 haftada 37 mm 17 haftalıkken 33mm di , Protestan fitil , istirahat , ağır kaldırmama vb dedi
mucizemgelsin61 Serklaj yapılsın benimde öyleydi 18 haftalık bebeğimi almak zorunda kaldılar:( iş işten geçmişti bende
Emel14- mucizemgelsin61 üzüldüm gerçekten benmde bir kürtaj geçti başımdan anlıyorum sizi gidicem yarın bakalm