Busrakrc06 Merhaba 30. Haftadayım vücudumun her yeri bu şekilde kabarcık oldu ve çok kaşınıyor uyuyamıyorum pupp diye düşünüyorum hamilelikte çıkıyormuş galiba bir çözümü varmı bunun vücudum mahvoldu benimle aynı durumu yaşayanlar varmı yardımcı olurmuzunuz
Sengul-9798 Busrakrc06 hayır hiç bu şekilde bişey olmadı acil Dr görün ciddi bi durum olabilir belki de kızamık tır
tahminazengin1 Busrakrc06 Ay aha kendimi gördüm ya ben de şimdi post açtım benimde karnım ve baldırım aynı bu şekilde ama bu kadar yoğun değil çok çok geçmiş olsun felaket bi kaşıntı dimi😩
pera_ Busrakrc06 safra değerlerine baktır bunu safra yapıyor ben çok çektim bunu gebeliğimde safradan oluyormuş ve erken doğum yapmak zorunda kaldım doğumdan iki ay sonra safram alındı rabbim kimseye yaşatmasın
Snmlsn Allah yardımcın olsun. Buz tutabilirsiniz. Bir de doktora göstermekte fayda var. Doktora gittin mi?
Busrakrc06 tahminazengin1 cildiyeye git istersen ben cuma gününe randevu aldım ben beter durumdayım çok ilerledi artık pupp diye tahmin ediyorum benimde testlerim temiz çıktı ama mahvoldum artık bu acıya dayanacak gücüm kalmadı inşallah bi çözümü vardır
Mine9166 Busrakrc06 benimde kollarım bu şekilde olmuştu dr kullandigim tüm vitaminleri kesti bir süre sonra düzeldi.