1melekannesi3858 Sedack of ne biliyim de akşamdan peçete koymuştum eğer öyle bisey olsa Allah korusun peçete de ıslanırdi demekki öyle bisey yok
Ulvana 1melekannesi3858 her kişiye göre değişiyor bu dorumlar kimisi bizim gibi kimiside kolay geçiriyor hamileliyi
Ulvana 1melekannesi3858 aynen canım aynıda gidiyoz doktor bana 28 Ağustos dedi doğucan baxalım Ağustos 15 kadar içeride kalsında sonra inşallah sağlıkla ne zaman isterse gelsin
1melekannesi3858 Ulvana 28 ağustos mu dedi yok artık kız sen benimle aynısın benim hesabıma göre 14 ya da 21 ine denk geliyo doğum
1melekannesi3858 Ulvana Ha pardon sen serklajli değilsin ben serklajliyim.ya erken olur benimkisi en fazla 37 haftalik doğar belli olmaz fa yinede
Ulvana 1melekannesi3858 haa evet canım ya valla öyle bir hareketliki yerinde durmuyor hiç inanmiyorum 28 lere falan kalsın orda
1melekannesi3858 Ulvana hareket ile alakası yok sen serklajin ne olduğunu bilmiyorsun ozmn benim bebis bildiğin çıkacak yani icerde futbol sahası kurmuş bildiğin allahtan kız da kuramaz 🤣🤣🤣
Ulvana 1melekannesi3858 yaa yerim kızmış yaa❤️😁belli olmaz annesi futbolcu ola bilir Ben hep bebişi altdan hiss ederdim ilk baştan çıkıyor diye ağlardım hoyu deyişmedi şimdide öyle ve canımı acıtıyor büklüm büklüm oluyorum bi iş falan yapamıyorum
1melekannesi3858 Ulvana ay kız ne biliyim.hayirkisi ile bi kucağıma alaydim inşallah Rabbım bütün hadislerin yardımcısı olsun sağlıklı sıhhatli evlatlarımiza kavuşmamız nasip etsin