Duyguss24 Trhn-cicek 15+0 oldum bugün canim ama benimde bikac gündür katın ağrım vs oluyor inşallah Rabbım korusun yavrularimizi büyük ihtimal rahim genişledi için o tarz agrilardir 🤲
Afzv Trhn-cicek evet oluyor ama kısa süreli karın ağrısı geçen haftalarda başladı 13. Haftadan sonra normalmiş ama öyle okudum. Sırt ağrısı da değişiyor ya mesela dün uzanırken cidden çok ağrıdı erkek sırta vuruyor kız bel kısmına diyorlar ama tabi bilmicem 🩷
Trhn-cicek Hahahh12 bende dedim bu ayım dolsun gidecem ama karnim sırtim ağridiği icin yarin falan gitmeye dusunuyorum
Mmnj @"Trhn-cicek benim en çok rahimde agrılarım oluyo kasılıyor 5 dakika paytak paytak yürüyorum öyle geciyor kasılmam oluyor benimde ikinci gebeligim