Kbr_sn Arkadaşlar on haftalik hamileyim şuan çok az kanamam var ağrı vs yok kırmızı renk kanama günlük ped bile batmadı peceteye geliyor acaba gitmem gerekir mi doktora
Gamzeaybar Kbr_sn ne türlü kanama olursa olsun kesinlikle ve kesinlikle doktora gitmelisin asla bekletme asla aksatma
myprincessgirl Aynı seyi yaşadım 10. Haftada iğne yapıyorlar dr git ve ultrasona gir bebişi gör için rahat etsin
Kbr_sn myprincessgirl evet ınsllah bklm eşimin osten gelmesini bekliyorum kızımda olmuştu bu durum ama küçük haftaudi daha 6 7 haftalikti