Elif2424 Tugba41 konak hastanesi 815 mi ne muayene ücreti sezeryan neredeyse 17500 civarına geliyor bana pahalı geldi
Duyulurum Tugba41 Körfez Marmara hastanesi muayene 560 gibi bir şeydi. Nst 150. Doğum 12 bin. Zamlardan önce doğum 8 bindi :(
Tugba41 Betul_erdemm Elif2424 Denizel777 Ay kızlar gerçekten çok fazla bu ne böyle yaa ben 2020 de akademi hastanesinde 3500 a doğum yapmıştım bu ne olmus böyle fiyaatlar
Denizel777 Merhaba kocaeli Medical park doğum ücreti normal ve sezeryan aynı 18.500 Tl dediler ama doğumum olana kadar zam da gelebilirmiş🫠
yumamiii Denizel777 ben de medicale gidiyorum ümit hocaya. Ne zaman doğumunuz yine mi zam gelecekmiş yeter ya
Denizel777 Nidabade 2-3 gün önce kontrolümüz vardı o zaman sorduk sadece doğum ücreti muayane ücretleri hariç
Busra-2001 Kayseri özel erviyes kartal hastanesi muayne515 dogum normal 12000 sezeryan 13000 ben dogurana kadar tekrar zam gelebilir demisdi gecen ay doktorumuz
Busra-2001 Tugba41 bu gecen aydi asgari ucrete zam geldi bakalim dogumlara gelicek diyodu doktorum allah bilir ne kadar olur bide benim dogumum aralik sonu ocak basi olucak bide yılbaşı xami olur yine 18 20 bini bulur galiba
Busra-2001 Tugba41 amin cumlemizin hersey ates pahası devlet hastanesine iyi diyolar ama ben pıhtılaşma ignesi kullaniyorum o yüzden iyi bi doktor olmasi lazim o yüzden özel hastane tercihim
Tugba41 Busra-2001 benimde daha çok yeni gebeliğin 2.aydan sonra bende devleti bir deneyeceğim bakalim nekadar kötü olabilir ki diyorum bakalim
Busra-2001 Tugba41 devlet kötü diyemem ama 2 dusuk yaptim ikisindede devlete gittim pek iyi değildi ben o yuzden ozel tercihim her konudan