Serendipty 2 yaş 2 aylık oğlum var 15 haftalik hamileyim bazen kucak istiyor bazen kaldırmam gerekiyor mecbur alıyorum canım ilk gebeligimde sakinabiliyordum dikkat edebiliyodum ama bunda hiç edemiyorum malesef hersey bana bakıyor ilkindede oyleydi dogumumda bile kimse yoktu ilk günden son güne herseyi kendim yaptım ama biraz daha temkinliydim yinede tırnağın varsa başını kası misali ezan okuyor şuan Rabbım beni kimseye muhtaç etmesin inşallah sağlığım yerinde olsun varsın her işimi gorrum allahin izniyle en azından sonradan kimse başıma kalamaz kimsenin tek bir faydası olmadı uzun lafın kısası onlar rabbime emanet Allahı izniyle biseycik olmaz inşallah ama imkanın varsa tabiki dikkatli olmanda fayda var🥰Rabbım hepimize sağ salim vaktinde sağlıkla kucaklarimiza almak nasip etsin🤲