Ben ablamdan deneyimliyim, elektronik olanı kullandı ama işe yaramadı, el pompası aldı ve sütü kesene kadar fazla sütünü onunla sağdı. Kesinlikle kullanmalısın. Fazla süt göğüslere baskı ve ateş yapıyor diye biliyorum. Marka öneremeyeceğim, ablamınkini hatırlamıyorum 😘