Ysmnkrkrs yok ya zaten sancı çekiyorsun kolunda serum oluyor sancı geldiğinde söyle diyorlar basıyorlar sıvıyı yani benim öyle oldu zaten doğum yapıyordum o ara korkudan sancım azaldı azalınca bastılar süniyi 10 dk sonra doğurdum yani benim zaten sancım vardı desteklediler azaldı diye ama kiminin hiç sancısı olmuyormuş suniyle çabalıyorlarmış hiç girme o topa direk sezeryana geç kafan rahat olsun