Tgcey Kızlar nstde sancım var 2 cm de açıklık ama sancıları ben öyle çok hissetmiyorum sadece arada oluyo açıklıkta 1 haftadır 2 cm otu şimdi mi koymalıyım yoksa doğum başlayınca mı
Ankarali85-6 Bildigim kadarıyla dogum başladı zaman suya konuyor 1 yudum içiliyor dogum bittikden sonrada sudan. Cıkartılıyordu.rahim gibi kapansın hemen diye