Anladıgım kadarıyla bunda artık yükselme olmaz böyle bişey yaşayıb degeri yükselip saglıklı dogum yapan varmı arastırdım bulamadım..hakkımızda hayırlısı.Ama sonrası aylarda gebe kalan çok olmuş dimi?kendime teselli arıyorum😔Nasılda sevinmişdik doktor hamilesin dediğinde😥😔