40 haftamı doldurdum artık normal doğumu bekleyemeyeceğim psikolojik olarak fazlaca bunaldım doktorumdan sezeryen istediğimi söyledim yarın sabahtan yatış yapılacak muhtemelen yarın bu saatlerde kucağımda olacak oğlum. Duygularım karma karışık. Herkesten dua istiyorum 😢