38+ haftadayım, doktorum bugünden itibaren 5 gün olmayacak. Doğum aniden başlarsa başka doktor doğuma girecek. Belki de durumuna göre pazartesiye sezeryan tarihi alacaktık. Bu hafta kontrolümüz de olmayacak. 12 gün önce kontrol olmuş olucam en son. Çok geç değil mi sizce? Doktor yokken tek seferliğine başka birine gözüksem mi acaba?