Acemiiiii Hayır, eşim de ben de çok pimpirikli insanlarız da… 😄Özellikle eşim anneannesi, babası ve annesini kanserden kaybetti. Onlar doktora pek gitmeyen insanlardı. Hele annesiniin hayatında 1 kere bile bir doktora gitmişliği yok. O nedenle erken teşhisin önemini daha iyi anladık. Şu ana kadar her şey iyi gitse de bütün riskleri en aza indirmek istedim